Mennyivel előre kell időpontot foglalni?
A szabad kapacitás függvényében akár aznap is tudunk költöztetést vállalni, de ez nem garantált. Hónap végi és hétvégi időpontok gyorsan betelnek, ezért érdemes legalább 1-2 héttel előre foglalni.
Vállalnak költöztetést hétvégén vagy ünnepnapokon is?
Igen, szolgáltatásunk szinte az év 365 napján elérhető. Ünnepnapokon előzetes egyeztetéssel sürgős esetben is elérhetők vagyunk.
Hogyan számítják ki a költöztetés árát?
Az ár a távolság, az emeletek száma, a tárgyak mennyisége és a munkaerő alapján kerül meghatározásra.
Van-e minimális díj vagy kilométerdíj?
Igen, minimális díj és kilométerdíj van, melyet az árajánlat részletez.
Biztosítanak csomagolóanyagot?
Igen, igény esetén biztosítunk ládákat és más csomagolóanyagokat.
Segítenek a csomagolásban?
Igen, teljes körű csomagolási szolgáltatást kínálunk, de az ügyfél is becsomagolhatja a nem törékeny tárgyakat.
Szükséges előkészítenem a szállítandó tárgyakat?
Ha csak a lakás egy részét költözteti, kérjük, különítse el a szállítandó tárgyakat, és jelölje meg a bútorokat, vagy biztosítson egy személyt a helyszínen, aki a munkatársainkat el tudja látni kellő információval.
Milyen típusú járműveket használnak?
Jelenleg 7 db 3.5t össztömegű furgonunk van, hivatalos terhelhetőségük 1000–1200 kg/autó, hozzávetőlegesen ~20 m³ hasznos raktérrel.
Vállalnak bútorszerelést?
Igen, a bútorok szét- és összeszerelése alapszolgáltatásunk része, külön díj nélkül, de kérjük előre jelezni, hogy megfelelő időt és szerszámot biztosíthassunk.
Szállítanak nehéz tárgyakat, mint zongora vagy páncélszekrény?
Igen, de ezek szállítása egyedi felárat vonhat maga után. Kérjük, jelezze előre az ilyen igényeket.
Mely országokba vállalnak költöztetést?
Szolgáltatásunk Európa teljes területére kiterjed.
Mennyi idővel előre kell lefoglalni a nemzetközi költöztetést?
Legalább 2-3 héttel előre javasoljuk az időpont lefoglalását a szükséges dokumentumok, szervezés és szabad kapacitás miatt.
Milyen dokumentumokra van szükség a nemzetközi költöztetéshez?
A szükséges dokumentumok országonként eltérőek lehetnek. Kérjük, érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon a részletekről.
Van biztosítás a szállított tárgyakra?
Igen, szolgáltatásunk tartalmaz költöztetési biztosítást, amely a szállítás során keletkezett károkra nyújt fedezetet.
Mi történik, ha megsérül valami a költözés során?
A biztosítási feltételek szerint kártérítést nyújtunk a szállítás során keletkezett sérülések esetén.
Hogyan tudom nyomon követni a szállítást?
Minden járművünk GPS nyomkövető rendszerrel van ellátva. Igény esetén diszpécserszolgálatunk tájékoztatja Önt a teherautó tartózkodási helyéről és a várható érkezési időről.
Kivel tudom felvenni a kapcsolatot kérdés esetén?
Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére telefonon vagy e-mailben.
📞 +36 30 799 0512
✉️ info@ruzsatrans.hu
Mi történik, ha nem vagyok otthon a szállítás idején?
Kérjük, előre egyeztessen velünk, ha nem tud jelen lenni a szállításkor, hogy megfelelő megoldást találhassunk.
© 2025 | Rúzsa Trans Kft. | Adószám: 28990206-2-06 | Cégjegyzékszám: 06-09-026583 | Minden jog fenntartva!
Adatvédelmi irányelvek (GDPR) | Weboldal készítés: GGWebsite.com